keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Kukkien kaamos









Kaksi ja puoli tuntia sitten aloitettiin yllä olevien kuvien muokkaaminen ja noin 3 minuuttia sitten löysin kuvankäsittelyohjelmasta "auto"-nappulan.

Rankka hetki henkisesti oli tuo, kun piti myöntää, että kone tiesi paremmin, eikä lopputulos silti miellytä silmää. Kertoo siis paljon siitä, miltä ne mun tekemät väri- ja valotustaideteokset näyttivät.

Tän äherryksen jälkeen Mikko tuossa kysäisi, että meinaatko vielä jäädä kirjoittamaan. En.

Tässä siis teille vain meidän kuvaterveiset muutaman kukan, kuolevan viherkasvin, mullalla koristellun ikkunalaudan, tyhjän joulukalenterin (on siellä ollut 1. luukussa mun tekemät omena- ja viinirypälesydämet Mikolle ja 8. luukussa Mikon mulle ostama Rotan rykäsy -tikkari....), Mikon pyllyn ja mun discopallopaidan myötä.


Ps. Oisko viherkasvien hengissäpitovinkkejä talvea varten? Mun aarteet alkaa nuukahtamaan, kellastumaan tai muuten vaan väsähtämään, enkä todellakaan ole valmis niistä luopumaan - en nyt, kun oon saanut ne pysymään hengissä keväästä asti. Silmäteräni, koko kesän ja syksyn riehakkaasti levinnyt, vielä kuvaamatta jäänyt parsakin uhkaa keltatauti-itsemurhalla :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti